Suomen Yrittäjät: Social selling LinkedInissä – kasvua sosiaalisella myynnillä

Digitaalinen muutos ostamisessa, joka vauhdittui pandemian aikana, on muuttanut myynnin pelisääntöjä ja parhaita tapoja tavoittaa asiakas tai voittaa asiakas puolelleen. Sosiaalisen myynnin avulla kohdistetaan ja tunnistetaan tekeminen oikeisiin prospekteihin, luodaan yhteyksiä verkostoissa ja rakennetaan luottamusta sosiaalisissa kanavissa oman asiantuntijabrändin kautta.

Lähde

Tutustu monipuolisiin palveluihimme ja toimintaamme

Olimme mukana vastaamassa Helsingin Sanomissa 21.1.2019 esitettyihin virheellisiin väitteisiin optikoiden ammattitaidosta. Optometristi (AMK) -tutkinnon opetussuunnitelmassa ei kouluteta liiketalouden tai myynnin ammattilaisia, vaan Valviran laillistamia terveydenhuollon ammattihenkilöitä, joiden erikoisalaa ovat näkeminen ja silmäterveys.

Osallistu verkkoseminaariin ”Arjen innovaatioilla työhyvinvointia ja tuottavuutta” 29.11 klo 9:30-10:30 .   Projektipäällikkö Minna Issakainen Hämeen Ely-keskuksesta kertoo työpaikoilla kokeilluista arjen innovaatioista, joiden tavoitteena on ollut lisätä työhyvinvointia ja tuottavuutta. Verkkoseminaarissa kuulet arvioita siitä, miten...

Silmälasien käyttö ja näönkorjaus Suomessa 2022 -tutkimus on valmistunut ja kutsumme optisen alan toimijat ja alasta kiinnostuneet tutkimusjulkistukseen 15.12. klo 9-10.30 Eteläranta 10:een. Tilaisuudessa on tarjolla aamiaista, verkostoitumista ja tuoretta tutkimustietoa. T...